Τραγωδία στη Λεμεσό: Ανασύρθηκε αναίσθητος από τη θάλασσα 57χρονος
Τραγική κατάληξη είχε πρωινό μπάνιο στη θάλασσα για 57χρονο, ο οποίος ανασύρθηκε νεκρός από το νερό.

Περήφανη που έκανε το εμβόλιο δήλωσε η κυρία Αρετή Βούγια από το Πεντάλοφο Κοζάνης που σήμερα έκανε την δεύτερη δόση του εμβολίου, στέλνοντας το μήνυμα της ελευθερίας από τον κορωνοϊό, όπως δήλωσε η ίδια στην κάμερα της ΕΡΤ.
Η κ. Αρετή, πήρε μέρος μαζί με άλλες γυναίκες της Πίνδου, στο έπος του 40. Έζησε πολέμους και στερήσεις, για να μπορεί σήμερα να δώσει το δικό της «μήνυμα ελευθερίας» στους Έλληνες, συμβουλεύοντας όλους να κάνουν το εμβόλιο «για να ελευθερωθούμε από την πανδημία, όπως ελευθερωθήκαμε και το 1940», όπως δήλωσε.
Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις




