Πέθανε από κορωνοϊό 49χρονος ανεμβολίαστος στο Ηράκλειο

Πέθανε από κορωνοϊό 49χρονος ανεμβολίαστος στο Ηράκλειο

Την τελευταία του πνοή άφησε σήμερα το πρωί στο Ηράκλειο ένας 49χρονος άνδρας, ο οποίος νοσηλευόταν στην ΜΕΘ covid στο Βενεζέλειο Νοσοκομείο.

Σύμφωνα με τα όσα είπε στο ekriti.gr ο Διοικητής του Νοσοκομείου, Κώστας Τερζάκης ο άτυχος άνδρας «νοσηλευόταν στην ΜΕΘ, ήταν ανεμβολιάστος και υπέκυψε συνεπεία πολυοργανικής ανεπάρκειας, στις 08.10 σήμερα το πρωί».

 

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Κυπριακό: Καθοριστική για πολυμερής διάσκεψη η συνάντηση Γκουτέρες - Ολγκίν

Κυπριακό: Καθοριστική για πολυμερής διάσκεψη η συνάντηση Γκουτέρες - Ολγκίν

Καθοριστική για τη σύγκληση της νέας πολυμερούς διάσκεψης για το Κυπριακό, θεωρείται η επικείμενη συνάντηση του Γενικού Γραμματέα των Ηνωμένων Εθνών με την Προσωπική Απεσταλμένη του, Μαρία Άνχελα Ολγκίν, στη Νέα Υόρκη.

BEST OF TOTHEMAONLINE