Εξάχρονο παιδί έπεσε στο κενό από 2ο όροφο πολυκατοικίας στη Θεσσαλονίκη

Εξάχρονο παιδί έπεσε στο κενό από 2ο όροφο πολυκατοικίας στη Θεσσαλονίκη

Σε εξέλιξη επιχείρηση για τη μεταφορά του στο νοσοκομείο «Παπαγεωργίου».

Συναγερμός στην περιοχή του Δήμου Κορδελιού – Ευόσμου, στη Θεσσαλονίκη, όταν ένα 6χρονο κοριτσάκι έπεσε από τον δεύτερο όροφο της πολυκατοικίας. Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες του thesstoday.gr, στη μία το μεσημέρι, στην οδό Μεγάλου Αλεξάνδρου, η 6χρονη έπεσε στο κενό κάτω από αδιευκρίνιστες συνθήκες.

Μέχρι στιγμής, δεν υπάρχει ενημέρωση για την κατάσταση της υγείας του παιδιού, παρά μόνο ότι βρίσκεται εν ζωή.

Άμεσα οι κάτοικοι της περιοχής φώναξαν το ΕΚΑΒ και την Αστυνομία. Σε εξέλιξη επιχείρηση για τη μεταφορά του στο νοσοκομείο «Παπαγεωργίου».

 

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

ΠτΔ: «Ενδεχομένως νέο Εθνικό Συμβούλιο στις αρχές Ιουλίου - Δεν επηρεάζει τις προσπάθειες στο Κυπριακό η παραίτηση Στάρμερ»

ΠτΔ: «Ενδεχομένως νέο Εθνικό Συμβούλιο στις αρχές Ιουλίου - Δεν επηρεάζει τις προσπάθειες στο Κυπριακό η παραίτηση Στάρμερ»

Εποικοδομητική χαρακτήρισε απόψε ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας κ. Νίκος Χριστοδουλίδης, τη σημερινή, πρώτη υπό τη νέα σύνθεση του, σύσκεψη του Εθνικού Συμβουλίου.

BEST OF TOTHEMAONLINE