Διαμαρτυρία Κυπριακών Οργανώσεων έξω από τον ΟΗΕ για το Κυπριακό

Διαμαρτυρία Κυπριακών Οργανώσεων έξω από τον ΟΗΕ για το Κυπριακό

Οι Κυπριακές οργανώσεις Αμερικής πραγματοποίησαν χθες Δευτέρα κινητοποιήσεις διαμαρτυρίας έξω από την έδρα του ΟΗΕ, απαιτώντας την εντατικοποίηση των προσπαθειών για την επίλυση του Κυπριακού.

Αφορμή για την κινητοποίηση ήταν η 38η επέτειος της παράνομης ανακήρυξης του ψευδοκράτους.

Η συγκέντρωση διαμαρτυρίας πραγματοποιήθηκε από τις 3 έως τις 6 το απόγευμα, στο Ralf Bunche Park, έναντι του ΟΗΕ, με σκοπό την διαρκή υπενθύμιση της παράνομης κατοχής στην Κύπρο, σε μια περίοδο κατά την οποία, ένεκα της τουρκικής αδιαλλαξίας, οι μεγάλες προσπάθειες για επίλυση του Κυπριακού έχουν εκτροχιαστεί.

Την κινητοποίηση διοργανώνουν από κοινού η ΝΕΠΟΜΑΚ, η Ομοσπονδία Αμερικανο-Κυπριακών Σωματείων και η ΠΣΕΚΑ.

Πηγή: ΚΥΠΕ

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Τραγωδία στη Λεμεσό: Ανασύρθηκε αναίσθητος από τη θάλασσα 57χρονος

Τραγωδία στη Λεμεσό: Ανασύρθηκε αναίσθητος από τη θάλασσα 57χρονος

Τραγική κατάληξη είχε πρωινό μπάνιο στη θάλασσα για 57χρονο, ο οποίος ανασύρθηκε νεκρός από το νερό.

BEST OF TOTHEMAONLINE