Νέος κύκλος επαφών της Ολγκίν στις Βρυξέλλες για το Κυπριακό
Οι Βρυξέλλες είναι ο επόμενος σταθμός της περιοδείας της προσωπικής απεσταλμένης του Γενικού Γραμματέα των Ηνωμένων Εθνών για το Κυπριακό.

Αφορμή για την κινητοποίηση ήταν η 38η επέτειος της παράνομης ανακήρυξης του ψευδοκράτους.
Η συγκέντρωση διαμαρτυρίας πραγματοποιήθηκε από τις 3 έως τις 6 το απόγευμα, στο Ralf Bunche Park, έναντι του ΟΗΕ, με σκοπό την διαρκή υπενθύμιση της παράνομης κατοχής στην Κύπρο, σε μια περίοδο κατά την οποία, ένεκα της τουρκικής αδιαλλαξίας, οι μεγάλες προσπάθειες για επίλυση του Κυπριακού έχουν εκτροχιαστεί.
Την κινητοποίηση διοργανώνουν από κοινού η ΝΕΠΟΜΑΚ, η Ομοσπονδία Αμερικανο-Κυπριακών Σωματείων και η ΠΣΕΚΑ.
Πηγή: ΚΥΠΕ
Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις




