Τραγωδία στη Λάρνακα: «Έσβησε» δάσκαλος από κορωνοϊό - Ήταν ανεμβολίαστος

Τραγωδία στη Λάρνακα: «Έσβησε» δάσκαλος από κορωνοϊό - Ήταν ανεμβολίαστος

Τη μάχη με τον κορωνοϊό έχασε χθες (7/12) 51χρονος δάσκαλος από τη Λάρνακα.

Ο εν λόγω καθηγητής ήταν αρνητής του ιού και δεν είχε εμβολιαστεί με καμία δόση.

Σύμφωνα με τον «Πολίτη» ο 51χρονος που νόσησε με κορωνοϊό βρισκόταν σε κατ’ οίκον περιορισμό και αρνήθηκε να νοσηλευτεί σε νοσοκομείο, με αποτέλεσμα ν' αφήσει χθες την τελευταία του πνοή στο σπίτι.

Ο θάνατός του δεν έχει ανακοινωθεί από το Υπουργείο Υγείας.

Δείτε εδώ το βίντεο με τις δηλώσεις του προέδρου της ΠΟΕΔ για το συμβάν

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Κυπριακό: Καθοριστική για πολυμερής διάσκεψη η συνάντηση Γκουτέρες - Ολγκίν

Κυπριακό: Καθοριστική για πολυμερής διάσκεψη η συνάντηση Γκουτέρες - Ολγκίν

Καθοριστική για τη σύγκληση της νέας πολυμερούς διάσκεψης για το Κυπριακό, θεωρείται η επικείμενη συνάντηση του Γενικού Γραμματέα των Ηνωμένων Εθνών με την Προσωπική Απεσταλμένη του, Μαρία Άνχελα Ολγκίν, στη Νέα Υόρκη.

BEST OF TOTHEMAONLINE