Δεν μπορούσε να δείξει SafePass γιατί…έμεινε από μπαταρία - Του «έκοψαν» πρόστιμο και τον έδιωξαν από το μπαράκι

Δεν μπορούσε να δείξει SafePass γιατί…έμεινε από μπαταρία - Του «έκοψαν» πρόστιμο και τον έδιωξαν από το μπαράκι

Ένα απίστευτο περιστατικό συνέβη σε μπαράκι στην Κύπρο το οποίο προκάλεσε θύελλα σχολίων.

Πολίτης έκανε ανάρτηση στη σελίδα του Facebook «Που πήγαμε και δεν μας άρεσε», σχολιάζοντας το περιστατικό που του συνέβη.

Συγκεκριμένα, αναφέρει πως είχε πάει στο μπαράκι που συχνάζει όπου μετά από έλεγχο της Αστυνομίας για safepass του «έκοψαν» πρόστιμο και τον έδιωξαν από το μπαράκι διότι είχε τελειώσει η μπαταρία του κινητού του τηλεφώνου και δεν μπορούσε να δείξει το safepass του.

Δείτε την ανάρτηση:

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Πρώτη συνεδρία με Φειδία και Οδυσσέα στο Εθνικό Συμβούλιο - Απών ο Αναστασιάδης - Φωτογραφίες

Πρώτη συνεδρία με Φειδία και Οδυσσέα στο Εθνικό Συμβούλιο - Απών ο Αναστασιάδης - Φωτογραφίες

Ξεκίνησε γύρω στις 10.00 η συνεδρία του Εθνικού Συμβουλίου, υπό τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας Νίκο Χριστοδουλίδη, η πρώτη συνεδρία του σώματος με τη νέα του σύνθεση, μετά τις βουλευτικές εκλογές του περασμένου Μαΐου.

BEST OF TOTHEMAONLINE