Αναθεώρηση ανώτατου ορίου ασφαλιστέων αποδοχών από τον Ιανουάριο του 2022

Αναθεώρηση ανώτατου ορίου ασφαλιστέων αποδοχών από τον Ιανουάριο του 2022

Στις €58.084 και στις 58.080 καθορίστηκε το ανώτατο όριο ασφαλιστέων ετήσιων αποδοχών για εβδομαδιαίο και μηνιαίο προσωπικό αντίστοιχα.

Όπως αναφέρει ανακοίνωση τη ΟΕΒ, σύμφωνα με ενημέρωση από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Κοινωνικών Ασφαλίσεων το ανώτατο όριο ασφαλιστέων αποδοχών αυξάνεται από τον Ιανουάριο του 2022 στα €1.117 εβδομαδιαίως (από 3 Ιανουαρίου) και στις €4.840 (από 1 Ιανουαρίου) μηνιαίως.

Όσον αφορά τις ετήσιες αποδοχές αυτές έχουν καθοριστεί στις €58.084 για εβδομαδιαίο προσωπικό και στις €58.080 για το μηνιαίο προσωπικό.

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Στη Σύνοδο της Ευρωπαϊκής Πολιτικής Κοινότητας ο ΠτΔ – Συνάντηση με τον Πρωθυπουργό του Καναδά

Στη Σύνοδο της Ευρωπαϊκής Πολιτικής Κοινότητας ο ΠτΔ – Συνάντηση με τον Πρωθυπουργό του Καναδά

Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας θα συμμετάσχει στις εργασίες της Συνόδου της Ευρωπαϊκής Πολιτικής Κοινότητας και του Άτυπου Ευρωπαϊκού Συμβουλίου, στο Δουβλίνο.

BEST OF TOTHEMAONLINE