Βαλάντης: Θετικός στον κορωνοϊό για τέταρτη φορά και δεύτερη μέσα σε ένα μήνα

Βαλάντης: Θετικός στον κορωνοϊό για τέταρτη φορά και δεύτερη μέσα σε ένα μήνα

Με μια ανάρτησή του στο Instagram το βράδυ της Πέμπτης, ο Βαλάντης ξάφνιασε τους διαδικτυακούς του ακολούθους, όταν ανακοίνωσε πως διαγνώστηκε θετικός στον κορωνοϊό για τέταρτη φορά.

Αυτή μάλιστα είναι η δεύτερη φορά που ο ίδιος νοσεί με κορωνοϊό μέσα σε μόλις έναν μήνα.


«Νοσώ από κορονοϊό για τρίτη φορά και γι’ αυτό δεν μπορώ να είμαι κοντά σας» έλεγε ο Βαλάντης στις 2 Φεβρουαρίου, όταν βγήκε ζωντανά μέσω skype στην εκπομπή της Ιωάννας Μαλέσκου.«Εεεεεε, όχι πάλι… με κούρασε ο έρωτας του….» έγραψε ο Βαλάντης στο Instagram, ανεβάζοντας παράλληλα το αποτέλεσμα του θετικού pcr τεστ που έκανε.

 

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Υπουργικό: Πρόθεση για διορισμό ανεξάρτητων ποινικών ανακριτών για «Κράτος Μαφία»

Υπουργικό: Πρόθεση για διορισμό ανεξάρτητων ποινικών ανακριτών για «Κράτος Μαφία»

Την πρόθεση για διορισμό ομάδας ανεξάρτητων ποινικών ανακριτών για την υπόθεση «Κράτος Μαφίας» μετά την παράδοση του πορίσματος της Ανεξάρτητης α Αρχής κατά της Διαφθοράς συζήτησε σήμερα το Υπουργικό Συμβούλιο.

BEST OF TOTHEMAONLINE