Αυτοκινητοπομπή διαμαρτυρίας στη Λεμεσό: Με κορναρίσματα διεκδικούσαν ειρήνη και λήξη του πολέμου στην Ουκρανία

Αυτοκινητοπομπή διαμαρτυρίας στη Λεμεσό: Με κορναρίσματα διεκδικούσαν ειρήνη και λήξη του πολέμου στην Ουκρανία

Δεκάδες αυτοκίνητα με σημαίες της Ουκρανίας ανέμιζαν, το βράδυ της Δευτέρας, στους δρόμους της Λεμεσού, στο πλαίσιο αυτοκινητοπομπής ενάντια στην εισβολή της Ρωσίας στην Ουκρανία.

Οι συμμετέχοντες, στην πλειοψηφία τους Ουκρανοί πολίτες, συγκεντρώθηκαν στις 18.15 στο χώρο στάθμευσης Εναερίου.

Υπό τη συνοδεία Αστυνομίας, πορεύθηκαν με τα οχήματα τους στην πόλη, κορνάροντας και ανεμίζοντας σημαίες της χώρας τους.


Όπως αναφέρει η ανάρτηση στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, που καλούσε όλους σε συμμετοχή, η ειρηνική αυτοκινητοπομπή γίνεται ενάντια στον πόλεμο, με αίτημα την στήριξη όλων για να επιστρέψει η ειρήνη.

Πηγή: ΚΥΠΕ

 

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Αιματηρό οικογενειακό θρίλερ στη Λευκωσία: Καταζητείται 35χρονος για απόπειρα φόνου της συζύγου και της πεθεράς του

Αιματηρό οικογενειακό θρίλερ στη Λευκωσία: Καταζητείται 35χρονος για απόπειρα φόνου της συζύγου και της πεθεράς του

Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκεται ένα θρίλερ στην πρωτεύουσα μετά την αιματηρή επίθεση που σημειώθηκε το απόγευμα του Σαββάτου, αναστατώνοντας τη Λευκωσία.