Νέος κύκλος επαφών της Ολγκίν στις Βρυξέλλες για το Κυπριακό
Οι Βρυξέλλες είναι ο επόμενος σταθμός της περιοδείας της προσωπικής απεσταλμένης του Γενικού Γραμματέα των Ηνωμένων Εθνών για το Κυπριακό.

«Έχω περάσει δύο φορές και το αντιμετώπισα όπως το οτιδήποτε άλλο. Το βιώνεις, το νιώθεις και δεν θέλεις να δεις κάποιον άνθρωπο, κλείνεσαι σπίτι σου. Προφανώς και κάποιοι το περνούν πιο δύσκολα. Εμένα κράτησε κάποιο διάστημα και μπορώ να πω ότι βγήκα πιο δυνατός, ολοκληρώνοντας αυτόν τον κύκλο» ανέφερε ο Μάριος Αθανασίου.
«Μόνος μου το ξεπέρασα. Ήξερα τις βασικές αιτίες, έκατσα πολύ με τον εαυτό μου για μεγάλο διάστημα κι έκανα ενδοσκόπηση, τα είδα όλα μπροστά μου και μετά συνέχισα» είπε ο Μάριος Αθανασίου.
Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις




