Νέος κύκλος επαφών της Ολγκίν στις Βρυξέλλες για το Κυπριακό
Οι Βρυξέλλες είναι ο επόμενος σταθμός της περιοδείας της προσωπικής απεσταλμένης του Γενικού Γραμματέα των Ηνωμένων Εθνών για το Κυπριακό.

Σύμφωνα με την ιστοσελίδα Κίπρις Ποστασί, ο πρόεδρος της συντεχνίας των εργαζομένων στην «αρχή», El Sen, Κουμπιλάι Όζκιρατς είπε ότι το «προεδρικό» χρωστά λογαριασμούς και γι’ αυτό προχώρησαν στην διακοπή της παροχής.
Σημειώνεται ότι εδώ και μερικές ημέρες η συντεχνία ανακοίνωσε ποια είναι τα χρέη των διαφόρων «κρατικών θεσμών» και ότι εάν δεν προχωρήσουν σε πληρωμή, θα κόβει το ρεύμα.
Να σημειωθεί επίσης ότι ο Τ/κ ηγέτης, Ερσίν Τατάρ προχώρησε χθες σε νομική διαδικασία εναντίον του Όζκιρατς για δηλώσεις που τον αφορούσαν.
Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις




