Θετικός στον κορωνοϊό ο Δήμαρχος Λεμεσού «Είμαι εμβολιασμένος με 3 εμβόλια»

Θετικός στον κορωνοϊό ο Δήμαρχος Λεμεσού «Είμαι εμβολιασμένος με 3 εμβόλια»

Διαγνώστηκε θετικός στον κορωνοϊό ο Δήμαρχος Λεμεσού Νίκος Νικολαΐδης.

Την είδηση γνωστοποίησε ο ίδιος μέσα από ανάρτηση στον προσωπικό του λογαριασμό στο Facebook, τονίζοντας πως είναι εμβολιασμένος τρεις φορές.

«Αγαπητοί φίλοι, Σας ενημερώνω ότι διαγνώστηκα θετικός στη νόσο Covid-19. Είμαι εμβολιασμένος με 3 εμβόλια και παρουσιάζω ήπια συμπτωματολογία. Εφαρμόζοντας τα πρωτόκολλα του Υπουργείου Υγείας, τις επόμενες ημέρες θα παραμείνω σε περιορισμό και θα εργάζομαι από το σπίτι», αναφέρει στην ανάρτηση του.

Δείτε πιο κάτω την ανάρτηση:

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Νέος κύκλος επαφών της Ολγκίν στις Βρυξέλλες για το Κυπριακό

Νέος κύκλος επαφών της Ολγκίν στις Βρυξέλλες για το Κυπριακό

Οι Βρυξέλλες είναι ο επόμενος σταθμός της περιοδείας της προσωπικής απεσταλμένης του Γενικού Γραμματέα των Ηνωμένων Εθνών για το Κυπριακό.