Θετικός στον κορωνοϊό ο Δήμαρχος Λεμεσού «Είμαι εμβολιασμένος με 3 εμβόλια»

Θετικός στον κορωνοϊό ο Δήμαρχος Λεμεσού «Είμαι εμβολιασμένος με 3 εμβόλια»

Διαγνώστηκε θετικός στον κορωνοϊό ο Δήμαρχος Λεμεσού Νίκος Νικολαΐδης.

Την είδηση γνωστοποίησε ο ίδιος μέσα από ανάρτηση στον προσωπικό του λογαριασμό στο Facebook, τονίζοντας πως είναι εμβολιασμένος τρεις φορές.

«Αγαπητοί φίλοι, Σας ενημερώνω ότι διαγνώστηκα θετικός στη νόσο Covid-19. Είμαι εμβολιασμένος με 3 εμβόλια και παρουσιάζω ήπια συμπτωματολογία. Εφαρμόζοντας τα πρωτόκολλα του Υπουργείου Υγείας, τις επόμενες ημέρες θα παραμείνω σε περιορισμό και θα εργάζομαι από το σπίτι», αναφέρει στην ανάρτηση του.

Δείτε πιο κάτω την ανάρτηση:

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Τραγωδία στη Λεμεσό: Ανασύρθηκε αναίσθητος από τη θάλασσα 57χρονος

Τραγωδία στη Λεμεσό: Ανασύρθηκε αναίσθητος από τη θάλασσα 57χρονος

Τραγική κατάληξη είχε πρωινό μπάνιο στη θάλασσα για 57χρονο, ο οποίος ανασύρθηκε νεκρός από το νερό.

BEST OF TOTHEMAONLINE