Νέος κύκλος επαφών της Ολγκίν στις Βρυξέλλες για το Κυπριακό
Οι Βρυξέλλες είναι ο επόμενος σταθμός της περιοδείας της προσωπικής απεσταλμένης του Γενικού Γραμματέα των Ηνωμένων Εθνών για το Κυπριακό.

Την είδηση γνωστοποίησε ο ίδιος μέσα από ανάρτηση στον προσωπικό του λογαριασμό στο Facebook, τονίζοντας πως είναι εμβολιασμένος τρεις φορές.
«Αγαπητοί φίλοι, Σας ενημερώνω ότι διαγνώστηκα θετικός στη νόσο Covid-19. Είμαι εμβολιασμένος με 3 εμβόλια και παρουσιάζω ήπια συμπτωματολογία. Εφαρμόζοντας τα πρωτόκολλα του Υπουργείου Υγείας, τις επόμενες ημέρες θα παραμείνω σε περιορισμό και θα εργάζομαι από το σπίτι», αναφέρει στην ανάρτηση του.

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις




