Νέος κύκλος επαφών της Ολγκίν στις Βρυξέλλες για το Κυπριακό
Οι Βρυξέλλες είναι ο επόμενος σταθμός της περιοδείας της προσωπικής απεσταλμένης του Γενικού Γραμματέα των Ηνωμένων Εθνών για το Κυπριακό.

H κυρία Χαραλαμπίδου αποκάλυψε ότι και η ίδια νοσεί με κορωνοϊό, μέσω ανάρτησής της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Δείτε το μήνυμα που έστειλε στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, Νίκο Αναστασιάδη μέσα από την ανάρτηση.
«Περαστικά μας Νίκο Αναστασιάδη. Προσωπικά από αυτή τη μάχη με τη COVID-19 δεν με βλέπω να βγαίνω αλώβητη! Εύχομαι εσείς να τα πάτε καλύτερα», ανέφερε η Βουλευτής.
Περαστικά μας @AnastasiadesCY προσωπικά από αυτή τη μάχη με #COVID19 δεν με βλέπω να βγαίνω αλώβητη! Εύχομαι εσείς να τα πάτε καλύτερα !
— Irene Charalambides (@Xaralambidou) July 19, 2022
Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις




