Θεσσαλονίκη: Γιος σκότωσε τη μητέρα του

Θεσσαλονίκη: Γιος σκότωσε τη μητέρα του

Σοκ στη Θεσσαλονίκη από τη δολοφονία μίας γυναίκας στην περιοχή του Ξηροχωρίου.

Η γυναίκα εντοπίστηκε χωρίς τις αισθήσεις της χθες το πρωί, σύμφωνα με το thestival.

Ως πρώτος ύποπτος προσήχθη ο 59χρονος γιος της. Τελικά ομολόγησε την πράξη του στους αστυνομικούς και συνελήφθη.

Σύμφωνα με πληροφορίες η 84χρονη γυναίκα που έμενε μαζί με τον γιο της, αντιμετώπιζε κινητικά προβλήματα και προβλήματα όρασης.

Οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν ο γιος αντιμετώπιζε ψυχολογικά προβλήματα.

Πηγη: protothema.gr

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Νέος κύκλος επαφών της Ολγκίν στις Βρυξέλλες για το Κυπριακό

Νέος κύκλος επαφών της Ολγκίν στις Βρυξέλλες για το Κυπριακό

Οι Βρυξέλλες είναι ο επόμενος σταθμός της περιοδείας της προσωπικής απεσταλμένης του Γενικού Γραμματέα των Ηνωμένων Εθνών για το Κυπριακό.

BEST OF TOTHEMAONLINE