Ένταση εκτός και εντός της «βουλής» των κατεχομένων - Πιάστηκαν στα χέρια «αστυνομικοί» και «εργαζομένοι στους δήμους» - Φωτογραφίες

Ένταση εκτός και εντός της «βουλής» των κατεχομένων - Πιάστηκαν στα χέρια «αστυνομικοί» και «εργαζομένοι στους δήμους» - Φωτογραφίες

Στα κατεχόμενα, κατά τη διάρκεια της συζήτησης στη "βουλή" "νομοσχεδίου" για την ενοποίηση "δήμων" ο "βουλευτής" του ΡΤΚ, Τουφάν Ερχιουρμάν, κάλεσε την "κυβέρνηση" να λογικευτεί και να συζητήσει ξανά το θέμα.

Ακολούθησε διάλειμμα προκειμένου "κυβέρνηση" και "αντιπολίτευση" να συζητήσουν το θέμα.

Κατά τη διάρκεια του διαλείμματος, σημειώθηκε ένταση μπροστά στη βουλή μεταξύ «αστυνομικών» και «εργαζομένων στους δήμους».

Εργαζόμενοι στους "δήμους" οδήγησαν μπουλντόζα και δύο φορτηγά μπροστά από το «κοινοβούλιο», παρά τις προσπάθειες της "αστυνομίας" να τους εμποδίσει.

 

Πηγή: ΚΥΠΕ

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

ΠτΔ: «Ενδεχομένως νέο Εθνικό Συμβούλιο στις αρχές Ιουλίου - Δεν επηρεάζει τις προσπάθειες στο Κυπριακό η παραίτηση Στάρμερ»

ΠτΔ: «Ενδεχομένως νέο Εθνικό Συμβούλιο στις αρχές Ιουλίου - Δεν επηρεάζει τις προσπάθειες στο Κυπριακό η παραίτηση Στάρμερ»

Εποικοδομητική χαρακτήρισε απόψε ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας κ. Νίκος Χριστοδουλίδης, τη σημερινή, πρώτη υπό τη νέα σύνθεση του, σύσκεψη του Εθνικού Συμβουλίου.

BEST OF TOTHEMAONLINE