Αποδέσμευσε κονδύλι €27,6 εκ. για τα λιμάνια Η Επ. Συγκοινωνιών

Αποδέσμευσε κονδύλι €27,6 εκ. για τα λιμάνια Η Επ. Συγκοινωνιών

Κονδύλι ύψους €27,6 εκ. αποφάσισε να αποδεσμεύσει η Επιτροπή Συγκοινωνιών της Βουλής, αλλά και να διατηρήσει δεσμευμένα €3,5 που αφορούν στις αποζημιώσεις των αχθοφόρων και του προσωπικού στα λιμάνια, όπως δήλωσε ο Πρόεδρος της Επιτροπής Αντώνης Αντωνίου.

Ενώπιον της Επιτροπής παρουσιάστηκε ο Υπουργός Μεταφορών Μάριος Δημητριάδης, ο οποίος και εξήγησε τους λόγους που χρειάζεται η αποδέσμευση του συνολικού ποσού των €31,1 εκ.

Η Επιτροπή, η οποία συνεδρίαζε από τις 0800, διέκοψε για την έκτακτη σύνοδο της Ολομέλειας της Βουλής, και συνέχισε τη συνεδρία της αργότερα.

 

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Τραγωδία με βρέφος: Τι διερευνά η Αστυνομία - «Ρίχνει φως» στα αίτια η νεκροτομή στο άτυχο αγοράκι

Τραγωδία με βρέφος: Τι διερευνά η Αστυνομία - «Ρίχνει φως» στα αίτια η νεκροτομή στο άτυχο αγοράκι

Υπόθεση αιφνίδιου θανάτου αγοριού μόλις 12 μηνών διερευνά η Αστυνομία στη Λεμεσό.