Σε εφαρμογή και στα κατεχόμενα νέος κατώτατος μισθός – Ποιο το ύψος του

Σε εφαρμογή και στα κατεχόμενα νέος κατώτατος μισθός – Ποιο το ύψος του

Την είδηση ότι καθορίστηκε ο νέος κατώτατος μισθός στα κατεχόμενα, μετέδωσαν το μεσημέρι της Τρίτης τα τουρκοκυπριακά μέσα ενημέρωσης.

Σύμφωνα με την «Κίπρις Ποστασί», ο «υπουργός εργασίας και κοινωνικών ασφαλίσεων», Χασάν Τατσόι προέσβη σε δήλωση μετά τη συνεδρίαση της αρμόδιας επιτροπής για τον καθορισμό του κατώτατου μισθού.

Ο κ. Τατσόι ανακοίνωσε ότι ο νέος κατώτατος μισθός είναι 11.800 λίρες Τουρκίας (ΤΛ, 594 ευρώ) καθαρά και 13.563ΤΛ (686 ευρώ) μεικτά.

Ο κ. Τατσόι ανέφερε επίσης, ότι θα δοθεί 50% πριμοδοτούμενη στήριξη σε χώρους εργασίας με περισσότερους από 5 έως και 10 εργαζόμενους.

ΠΗΓΗ: ΚΥΠΕ

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Πρόεδρος Χριστοδουλίδης: Κοινή συνάντηση με Τ/κ ηγέτη θα προτείνει η Ε/κ πλευρά - Ελπίζω να υπάρξει θετική ανταπόκριση

Πρόεδρος Χριστοδουλίδης: Κοινή συνάντηση με Τ/κ ηγέτη θα προτείνει η Ε/κ πλευρά - Ελπίζω να υπάρξει θετική ανταπόκριση

Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας Νίκος Χριστοδουλίδης είπε την Τρίτη ότι θα προτείνει κοινή συνάντηση με τον Τ/κ ηγέτη για την ερχόμενη εβδομάδα, εκφράζοντας την ελπίδα να υπάρξει θετική ανταπόκριση.

BEST OF TOTHEMAONLINE