Σε εφαρμογή και στα κατεχόμενα νέος κατώτατος μισθός – Ποιο το ύψος του

Σε εφαρμογή και στα κατεχόμενα νέος κατώτατος μισθός – Ποιο το ύψος του

Την είδηση ότι καθορίστηκε ο νέος κατώτατος μισθός στα κατεχόμενα, μετέδωσαν το μεσημέρι της Τρίτης τα τουρκοκυπριακά μέσα ενημέρωσης.

Σύμφωνα με την «Κίπρις Ποστασί», ο «υπουργός εργασίας και κοινωνικών ασφαλίσεων», Χασάν Τατσόι προέσβη σε δήλωση μετά τη συνεδρίαση της αρμόδιας επιτροπής για τον καθορισμό του κατώτατου μισθού.

Ο κ. Τατσόι ανακοίνωσε ότι ο νέος κατώτατος μισθός είναι 11.800 λίρες Τουρκίας (ΤΛ, 594 ευρώ) καθαρά και 13.563ΤΛ (686 ευρώ) μεικτά.

Ο κ. Τατσόι ανέφερε επίσης, ότι θα δοθεί 50% πριμοδοτούμενη στήριξη σε χώρους εργασίας με περισσότερους από 5 έως και 10 εργαζόμενους.

ΠΗΓΗ: ΚΥΠΕ

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Αννίτα Δημητρίου: Γιατί έκανε πίσω για το 2028 - Όσα αποκάλυψε για την απόφαση της - «Η παράταξη είναι πάνω από πρόσωπα»

Αννίτα Δημητρίου: Γιατί έκανε πίσω για το 2028 - Όσα αποκάλυψε για την απόφαση της - «Η παράταξη είναι πάνω από πρόσωπα»

Την απόφασή της να αποσύρει την πρόθεσή της να διεκδικήσει το χρίσμα του Δημοκρατικού Συναγερμού για τις Προεδρικές Εκλογές του 2028 εξήγησε η Πρόεδρος του κόμματος, Αννίτα Δημητρίου, σε δηλώσεις της στη εκπομπή «Μέρα Μεσημέρι» του ΑΝΤ1. 

BEST OF TOTHEMAONLINE