Νέος κύκλος επαφών της Ολγκίν στις Βρυξέλλες για το Κυπριακό
Οι Βρυξέλλες είναι ο επόμενος σταθμός της περιοδείας της προσωπικής απεσταλμένης του Γενικού Γραμματέα των Ηνωμένων Εθνών για το Κυπριακό.

«Είχαμε επιστήσει πολλές φορές, τα τελευταία τρία χρόνια, την προσοχή τόσο στην ηγεσία της ΚΟΠ όσο και στον πρόεδρο της επιτροπής διαιτησίας για το επίπεδο των κυπρίων διαιτητών και την επικίνδυνη αδυναμία τους, να αντεπεξέλθουν στο επίπεδο ανταγωνισμού του πρωταθλήματος. Αυτοί μας καλούσαν να κάνουμε υπομονή και να δώσουμε τον χρόνο, στους νεαρούς κύπριους διαιτητές, να αποκτήσουν τις ανάλογες εμπειρίες και ότι μέσα από αυτές, θα μπορέσουν να ανταπεξέλθουν στις υποχρεώσεις τους.
Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις




