Τηλεφωνική επικοινωνία Μητσοτάκη με Ερντογάν - Πότε θα γίνει η πρώτη συνάντηση

Τηλεφωνική επικοινωνία Μητσοτάκη με Ερντογάν - Πότε θα γίνει η πρώτη συνάντηση

Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης είχε πριν από λίγο επικοινωνία με τον πρόεδρο της Τουρκίας Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν, o οποίος του τηλεφώνησε για να τον συγχαρεί για την ανάληψη των καθηκόντων του.

Ο πρωθυπουργός και ο πρόεδρος της Τουρκίας συμφώνησαν να συναντηθούν στη Σύνοδο Κορυφής του ΝΑΤΟ που θα πραγματοποιηθεί στο Βίλνιους της Λιθουανίας στις 11 και 12 Ιουλίου.

Περισσότερα σε λίγο…

Πηγή: in.gr

 

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Κυπριακό: Καθοριστική για πολυμερής διάσκεψη η συνάντηση Γκουτέρες - Ολγκίν

Κυπριακό: Καθοριστική για πολυμερής διάσκεψη η συνάντηση Γκουτέρες - Ολγκίν

Καθοριστική για τη σύγκληση της νέας πολυμερούς διάσκεψης για το Κυπριακό, θεωρείται η επικείμενη συνάντηση του Γενικού Γραμματέα των Ηνωμένων Εθνών με την Προσωπική Απεσταλμένη του, Μαρία Άνχελα Ολγκίν, στη Νέα Υόρκη.

BEST OF TOTHEMAONLINE