Τηλεφωνική επικοινωνία Μητσοτάκη με Ερντογάν - Πότε θα γίνει η πρώτη συνάντηση

Τηλεφωνική επικοινωνία Μητσοτάκη με Ερντογάν - Πότε θα γίνει η πρώτη συνάντηση

Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης είχε πριν από λίγο επικοινωνία με τον πρόεδρο της Τουρκίας Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν, o οποίος του τηλεφώνησε για να τον συγχαρεί για την ανάληψη των καθηκόντων του.

Ο πρωθυπουργός και ο πρόεδρος της Τουρκίας συμφώνησαν να συναντηθούν στη Σύνοδο Κορυφής του ΝΑΤΟ που θα πραγματοποιηθεί στο Βίλνιους της Λιθουανίας στις 11 και 12 Ιουλίου.

Περισσότερα σε λίγο…

Πηγή: in.gr

 

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Από το «Κράτος Μαφία» στις Προεδρικές Εκλογές του 2028- Η ώρα του Αναστασιάδη και ο πόλεμος ΔΗΣΥ-ΑΚΕΛ που μόλις άρχισε

Από το «Κράτος Μαφία» στις Προεδρικές Εκλογές του 2028- Η ώρα του Αναστασιάδη και ο πόλεμος ΔΗΣΥ-ΑΚΕΛ που μόλις άρχισε

Η δημοσιογραφική διάσκεψη που θα παραχωρήσει σήμερα στις 11.00 ο τέως Πρόεδρος της Δημοκρατίας Νίκος Αναστασιάδης, αναμένεται να αποτελέσει ένα από τα σημαντικότερα πολιτικά γεγονότα των τελευταίων μηνών. Όχι μόνο επειδή θα επιχειρήσει να απαντήσει στα όσα καταγράφονται στο πόρισμα της Αρχής κατά της Διαφθοράς για το βιβλίο «Κράτος Μαφία», αλλά και επειδή η συζήτηση που έχει ανοίξει, ξεπερνά κατά πολύ το πρόσωπό του.

BEST OF TOTHEMAONLINE