Τριμερής ΥΠΕΞ Κύπρου-Ελλάδας-Ιορδανίας στη Νέα Υόρκη - Τί συζήτησαν

Τριμερής ΥΠΕΞ Κύπρου-Ελλάδας-Ιορδανίας στη Νέα Υόρκη - Τί συζήτησαν

Ο Υπουργός Εξωτερικών Δρ. Κωνσταντίνος Κόμπος συμμετείχε στην τριμερή συνάντηση των Υπουργών Εξωτερικών Κύπρου-Ελλάδας-Ιορδανίας, που πραγματοποιήθηκε σήμερα, 22 Σεπτεμβρίου 2023, στο περιθώριο της Εβδομάδας Υψηλού Επιπέδου της 78ης Γενικής Συνέλευσης ΟΗΕ στη Νέα Υόρκη.

Με τους Υπουργούς Εξωτερικών της Ελλάδας κ. Γιώργο Γεραπετρίτη και της Ιορδανίας κ. Ayman Safadi, o κ. Κόμπος είχε την ευκαιρία να ανταλλάξει απόψεις σε σχέση με τον συντονισμό ενόψει της προσεχούς 4ης Τριμερούς Συνόδου Κορυφής Κύπρου-Ελλάδας-Ιορδανίας, που θα πραγματοποιηθεί στην Κύπρο.

Επιπρόσθετα, οι Υπουργοί συζήτησαν περιφερειακά και διεθνή θέματα κοινού ενδιαφέροντος, όπως το Μεσανατολικό ζήτημα, το μεταναστευτικό, η περιφερειακή διασυνδεσιμότητα και οι γεωπολιτικές εξελίξεις στην ευρύτερη περιοχή.

 

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Κυπριακό: Στη Νέα Υόρκη κρίνονται τα επόμενα βήματα - Τι μεταφέρει η Ολγκίν στον Γκουτέρες

Κυπριακό: Στη Νέα Υόρκη κρίνονται τα επόμενα βήματα - Τι μεταφέρει η Ολγκίν στον Γκουτέρες

Στο γραφείο του Γενικού Γραμματέα των Ηνωμένων Εθνών μεταφέρεται σήμερα, το επίκεντρο των εξελίξεων στο Κυπριακό, καθώς η προσωπική του απεσταλμένη, Μαρία Άνχελα Ολγκίν, συναντάται στη Νέα Υόρκη με τον Αντόνιο Γκουτέρες για μια επαφή που θεωρείται καθοριστικής σημασίας για την πορεία της διαδικασίας τους επόμενους μήνες.

BEST OF TOTHEMAONLINE