Θεσσαλονίκη: Παιδάκι δύο ετών έπεσε από μπαλκόνι στη Νεάπολη

Θεσσαλονίκη: Παιδάκι δύο ετών έπεσε από μπαλκόνι στη Νεάπολη

Στο νοσοκομείο Ιπποκράτειο διακομίστηκε το πρωί του Σαββάτου (30/9) ένα παιδάκι δύο ετών, το οποίο φέρεται να έπεσε από μπαλκόνι.

Πιο συγκεκριμένα, λίγο μετά τις 10:00 το πρωί και κάτω από αδιευκρίνιστες συνθήκες, το παιδάκι έπεσε στο κενό από μπαλκόνι πρώτου ορόφου πολυκατοικίας επί της οδού Ούλωφ Πάλμε, στην περιοχή της Νεάπολης.

Άμεσα στο σημείο έσπευσαν κινητή μονάδα του ΕΚΑΒ και ασθενοφόρο, καθώς και δυνάμεις της Αστυνομίας. Σύμφωνα με πληροφορίες, το παιδάκι δεν διατρέχει σοβαρό κίνδυνο.

ΠΗΓΗ: ertnews.gr

 

 

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Νέος κύκλος επαφών της Ολγκίν στις Βρυξέλλες για το Κυπριακό

Νέος κύκλος επαφών της Ολγκίν στις Βρυξέλλες για το Κυπριακό

Οι Βρυξέλλες είναι ο επόμενος σταθμός της περιοδείας της προσωπικής απεσταλμένης του Γενικού Γραμματέα των Ηνωμένων Εθνών για το Κυπριακό.

BEST OF TOTHEMAONLINE