Δεκατριάχρονη κατανάλωσε ηρεμιστικά – Νοσηλεύεται στο νοσοκομείο «Αττικόν»

Δεκατριάχρονη κατανάλωσε ηρεμιστικά – Νοσηλεύεται στο νοσοκομείο «Αττικόν»

Δεκατριάχρονη κατανάλωσε ηρεμιστικά και νοσηλεύεται στο νοσοκομείο Αττικόν. Όπως μετέδωσε ο δημοσιογράφος της ΕΡΤ, Κώστας Παπαδόπουλος, για το περιστατικό συνελήφθη μια 63χρονη η οποία το βράδυ της Τρίτης είχε υπό την εποπτεία της την ανιψιά της, ηλικίας 13 ετών.

Το κορίτσι ήταν με μία φίλη του στο σπίτι και κάποια στιγμή διέφυγε της προσοχής της θείας της, πήρε ένα κουτί που περιείχε Ζanax, κατανάλωσε χάπια και χρειάστηκε να μεταφερθεί στο νοσοκομείο «Αττικόν» όπου νοσηλεύεται εκτός κινδύνου.

Η 63χρονη αφού της ασκήθηκε δίωξη για παραμέληση εποπτείας ανηλίκου αφέθηκε ελεύθερη.

 ΠΗΓΗ: ertnews.gr

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Τραγωδία στη Λεμεσό: Ανασύρθηκε αναίσθητος από τη θάλασσα 57χρονος

Τραγωδία στη Λεμεσό: Ανασύρθηκε αναίσθητος από τη θάλασσα 57χρονος

Τραγική κατάληξη είχε πρωινό μπάνιο στη θάλασσα για 57χρονο, ο οποίος ανασύρθηκε νεκρός από το νερό.

BEST OF TOTHEMAONLINE