Νέος κύκλος επαφών της Ολγκίν στις Βρυξέλλες για το Κυπριακό
Οι Βρυξέλλες είναι ο επόμενος σταθμός της περιοδείας της προσωπικής απεσταλμένης του Γενικού Γραμματέα των Ηνωμένων Εθνών για το Κυπριακό.

«Δεν επιδιώκουμε κλιμάκωση αλλά θα συνεχίσουμε να υπερασπιζόμαστε το Ισραήλ και να προστατεύουμε τις δυνάμεις μας στην περιοχή», τόνισε ο επικεφαλής της αμερικανικής διπλωματίας κατά την έναρξη της συνάντησής του με τον αντιπρόεδρο της κυβέρνησης του Ιράκ, Μοχαμάντ Αλί Ταμίμ.
Από την πλευρά του ο Αλί Ταμίμ δήλωσε ότι η Βαγδάτη κάλεσε όλα τα εμπλεκόμενα μέρη να δείξουν αυτοσυγκράτηση.
«Η κυβέρνηση του Ιράκ προειδοποιεί ότι η κλιμάκωση στην περιοχή θα μετεξελιχθεί σε έναν ευρύτερο πόλεμο που θα απειλήσει τη διεθνή ασφάλεια», τόνισε.
Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις




