Πάτρα: Αυτοκίνητο έπεσε στο λιμάνι - Αγωνία για τον οδηγό

Πάτρα: Αυτοκίνητο έπεσε στο λιμάνι - Αγωνία για τον οδηγό

Αυτοκίνητο έπεσε στο λιμάνι της Πάτρας το μεσημέρι της Κυριακής του Πάσχα. Σύμφωνα με στοιχεία από κάμερες της περιοχής, το ΙΧ φαίνεται πως το οδηγούσε γυναίκα.

Αυτόπτες μάρτυρες που βρέθηκαν μπροστά στο συμβάν ειδοποίησαν αμέσως την αστυνομία, η οποία έσπευσε στο σημείο.

Εκεί βρίσκεται και ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ, ενώ γίνεται επιχείρηση ανάσυρσης του αυτοκινήτου, το οποίο βρίσκεται στον βυθό της θάλασσας. Στην επιχείρηση συμμετέχει και ένας δύτης.

Πηγή: TheBest

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Τραγωδία στη Λεμεσό: Ανασύρθηκε αναίσθητος από τη θάλασσα 57χρονος

Τραγωδία στη Λεμεσό: Ανασύρθηκε αναίσθητος από τη θάλασσα 57χρονος

Τραγική κατάληξη είχε πρωινό μπάνιο στη θάλασσα για 57χρονο, ο οποίος ανασύρθηκε νεκρός από το νερό.

BEST OF TOTHEMAONLINE