Υπ. Γεωργίας: 2.8 εκατ. ευρώ στους αγρότες που πλήγησαν από τις καταστροφικές πυρκαγιές

Υπ. Γεωργίας: 2.8 εκατ. ευρώ στους αγρότες που πλήγησαν από τις καταστροφικές πυρκαγιές

Σε δηλώσεις προχώρησε η Υπουργός Γεωργίας, Αγροτικής Ανάπτυξης και Περιβάλλοντος Μαρία Παναγιώτου αναφορικά με την απόφαση του Υπουργικού Συμβουλίου για ανακούφιση των πληγέντων αγροτών από τις καταστροφικές πυρκαγιές.

Το Υπουργικό Συμβούλιο ενέκρινε σήμερα πρόταση παραχώρησης ενισχύσεων ύψους 2.8 εκατομμυρίων ευρώ για την άμεση ανακούφιση αγροτών που πλήγηκαν από τις πυρκαγιές που ξέσπασαν στις 31 Μαΐου στον Δήμο Ύψωνα της Επαρχίας Λεμεσού, στις 11 Ιουνίου σε περιοχές της Επαρχίας Πάφου και στις 15 Ιουνίου στον Φαρμακά της Επαρχίας Λευκωσίας.

Ο σκοπός της άμεσης παροχής αποζημιώσεων είναι η διασφάλιση της βιωσιμότητας των γεωργών και των κτηνοτρόφων που έχουν απωλέσει είτε ολοσχερώς είτε μερικώς την παραγωγή, τα μέσα παραγωγής ή τις υποδομές τους. Ως άμεση βοήθεια για συνέχιση της γεωργικής και κτηνοτροφικής δραστηριότητας των πληγέντων έχει αποφασιστεί η άμεση καταβολή μιας αρχικής προκαταβολής οικονομικής ενίσχυσης ανά δικαιούχο.

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Κυπριακό: Στη Νέα Υόρκη κρίνονται τα επόμενα βήματα - Τι μεταφέρει η Ολγκίν στον Γκουτέρες

Κυπριακό: Στη Νέα Υόρκη κρίνονται τα επόμενα βήματα - Τι μεταφέρει η Ολγκίν στον Γκουτέρες

Στο γραφείο του Γενικού Γραμματέα των Ηνωμένων Εθνών μεταφέρεται σήμερα, το επίκεντρο των εξελίξεων στο Κυπριακό, καθώς η προσωπική του απεσταλμένη, Μαρία Άνχελα Ολγκίν, συναντάται στη Νέα Υόρκη με τον Αντόνιο Γκουτέρες για μια επαφή που θεωρείται καθοριστικής σημασίας για την πορεία της διαδικασίας τους επόμενους μήνες.

BEST OF TOTHEMAONLINE