«Έσπασε» τα κοντέρ 19χρονος - Έτρεχε με 182 χλμ ανά ώρα στον αυτοκινητόδρομο

«Έσπασε» τα κοντέρ 19χρονος - Έτρεχε με 182 χλμ ανά ώρα στον αυτοκινητόδρομο

Με απίστευτη ταχύτητα πιάστηκε να οδηγεί 19χρονος στον αυτοκινητόδρομο.

Συγκεκριμένα, οδηγούσε με ταχύτητα 182 χιλιομέτρων στον αυτοκινητόδρομο Λεμεσού-Λευκωσίας, παρά τον Κόρνο.

Ο 19 ετών οδηγός ανακόπηκε γύρω στις 20:30, το βράδυ της Παρασκευής, από μέλη της Τροχαίας Αρχηγείου, Ουλαμός Πρόληψης Οδικών Δυστυχημάτων.

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Κωνσταντίνος Λετυμπιώτης: Δεν πάμε για μια απλή συζήτηση, αλλά για ουσιαστικό βήμα στη διευρυμένη

Κωνσταντίνος Λετυμπιώτης: Δεν πάμε για μια απλή συζήτηση, αλλά για ουσιαστικό βήμα στη διευρυμένη

Η ολοκλήρωση της συνεδρίασης του Εθνικού Συμβουλίου υπό τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, Νίκο Χριστοδουλίδη, έστειλε σαφή μηνύματα τόσο για τις επιδιώξεις της ελληνοκυπριακής πλευράς όσο και για τα όρια των διαπραγματεύσεων.

BEST OF TOTHEMAONLINE