Βγήκε η Μαρινέλλα από το νοσοκομείο μετά από τέσσερις μήνες

Βγήκε η Μαρινέλλα από το νοσοκομείο μετά από τέσσερις μήνες

Η Μαρινέλλα πήρε σήμερα εξιτήριο από το νοσοκομείο «Υγεία» που νοσηλευόταν και επέστρεψε στο σπίτι της.

Η γνωστή τραγουδίστρια νοσηλευόταν από τις 25 Σεπτεμβρίου, όταν κατέρρευσε στη σκηνή του Ηρωδείου.

Σύμφωνα με πληροφορίες, το νοσοκομείο έκρινε πως δεν είχε κάτι άλλο να της προσφέρει κι έτσι θα συνεχίσει στο δικό της περιβάλλον τον μακρύ δρόμο της αποκατάστασης.

Η σταθερά δύσκολη κατάσταση της υγείας της είναι λογική για την ηλικία της και το γεγονός ότι υπέστη ένα βαρύτατο εγκεφαλικό επεισόδιο.

Υπενθυμίζεται ότι η γνωστή ερμηνεύτρια παρέμεινε 21 ημέρες στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του ιδιωτικού θεραπευτηρίου μετά την εισαγωγή της και έπειτα μεταφέρθηκε σε απλό δωμάτιο νοσηλείας.

ΠΗΓΗ: Πρώτο Θέμα

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Νίκος Αναστασιάδης: Η αντεπίθεση, η αμφισβήτηση και η ανάγκη για θεσμική κάθαρση- Η Αρχή κατά της διαφθοράς και ο λαϊκισμός

Νίκος Αναστασιάδης: Η αντεπίθεση, η αμφισβήτηση και η ανάγκη για θεσμική κάθαρση- Η Αρχή κατά της διαφθοράς και ο λαϊκισμός

Με μία εκτενή και προσεκτικά δομημένη διάσκεψη Τύπου, πλαισιωμένος από τους δικηγόρους του, ο τέως Πρόεδρος της Δημοκρατίας Νίκος Αναστασιάδης επιχείρησε να δώσει τη δική του απάντηση στα ευρήματα της Αρχής κατά της Διαφθοράς. Ωστόσο, πέρα από την απόρριψη των ισχυρισμών που τον αφορούν, το βασικό μήνυμα που θέλησε να στείλει ήταν ένα: Η υπόθεση πρέπει να οδηγηθεί σε ανεξάρτητη ποινική διερεύνηση.

BEST OF TOTHEMAONLINE