Εκπρόσωπος Βατικανού: Γαλήνιο το τέταρτο βράδυ του πάπα Φραγκίσκου στο νοσοκομείο - Έφαγε και πρωινό

Εκπρόσωπος Βατικανού: Γαλήνιο το τέταρτο βράδυ του πάπα Φραγκίσκου στο νοσοκομείο - Έφαγε και πρωινό

Ο πάπας Φραγκίσκος πέρασε γαλήνια το τέταρτο βράδυ του στο νοσοκομείο, με εκπρόσωπο του Βατικανού να ανακοινώνει πως έφαγε και το πρωινό του.

Ο Ματέο Μπρούνι σημείωσε πως σήμερα το απόγευμα θα βγει νέο ιατρικό ανακοινωθέν για τον ποντίφικα, ο οποίος νοσηλεύεται με πολυμικροβιακή αναπνευστική λοίμωξη.

Χτες, Δευτέρα, το Βατικανό ανακοίνωσε πως ο πάπας είναι σε σταθερή κλινική κατάσταση και δεν έχει πυρετό.

«Τα αποτελέσματα των ιατρικών εξετάσεων που πραγματοποιήθηκαν τις τελευταίες ημέρες και σήμερα έδειξαν πολυμικροβιακή λοίμωξη της αναπνευστικής οδού, η οποία οδήγησε σε περαιτέρω αλλαγή στη θεραπεία.

«Όλες οι εξετάσεις που έχουν γίνει μέχρι σήμερα είναι ενδεικτικές μιας σύνθετης κλινικής εικόνας που θα απαιτήσει κατάλληλη νοσηλεία», ανέφερε η προηγούμενη ανακοίνωση.

Πηγή: skai.gr

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Κυπριακό: Στη Νέα Υόρκη κρίνονται τα επόμενα βήματα - Τι μεταφέρει η Ολγκίν στον Γκουτέρες

Κυπριακό: Στη Νέα Υόρκη κρίνονται τα επόμενα βήματα - Τι μεταφέρει η Ολγκίν στον Γκουτέρες

Στο γραφείο του Γενικού Γραμματέα των Ηνωμένων Εθνών μεταφέρεται σήμερα, το επίκεντρο των εξελίξεων στο Κυπριακό, καθώς η προσωπική του απεσταλμένη, Μαρία Άνχελα Ολγκίν, συναντάται στη Νέα Υόρκη με τον Αντόνιο Γκουτέρες για μια επαφή που θεωρείται καθοριστικής σημασίας για την πορεία της διαδικασίας τους επόμενους μήνες.

BEST OF TOTHEMAONLINE