Νέος κύκλος επαφών της Ολγκίν στις Βρυξέλλες για το Κυπριακό
Οι Βρυξέλλες είναι ο επόμενος σταθμός της περιοδείας της προσωπικής απεσταλμένης του Γενικού Γραμματέα των Ηνωμένων Εθνών για το Κυπριακό.

Η Ελευθερία Ελευθερίου λατρεύει το καλοκαίρι και μοιράζεται με τους διαδικτυακούς της φίλους τις αποδράσεις της στην παραλία με τα καυτά της μαγιό.
Αν και μπήκε το Φθινόπωρο, η τραγουδίστρια την 1η μέρα του Σεπτέμβρη επέλεξε να μοιραστεί με τους διαδικτυακούς της φίλους μιαν άκρως καλοκαιρινή φωτογραφία με τη λεζάντα «Καλο μήνα - καλο φθινόπωρο! Καλωσορίζουμε τον Σεπτέμβριο αλλα δεν ξεχνάμε τις όμορφες και ξέγνοιαστες καλοκαιρινές μας στιγμές!».

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις




