Νέος κύκλος επαφών της Ολγκίν στις Βρυξέλλες για το Κυπριακό
Οι Βρυξέλλες είναι ο επόμενος σταθμός της περιοδείας της προσωπικής απεσταλμένης του Γενικού Γραμματέα των Ηνωμένων Εθνών για το Κυπριακό.
«Φευγω ελευθερη και επιστρεφω πρωτα ο θεος με το καλο παντρεμενη!!βαζουμε το σταυρο μας και παμε» έγραψε στη λεζάντα της τελευταίας φωτογραφίας που ανήρτησε στο instagram από το στούντιο της εκπομπής «Με αγάπη Χριστιάνα» ως ελεύθερη.
Εννοείται ότι ο κόσμος έσπευσε να της στείλει τις ευχές του με το πατροπαράδοτο «Η ώρα η καλή» να έχει την τιμητική του.

Διαβάστε επίσης: Στον εξωτερικό χώρο του 5άστερου ξενοδοχείου η δεξίωση του γαμου της Αριστοτέλους! ΦΩΤΟ
Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις




