O Μ. Ηλία στο TS για την κόκκινη της ΑΕΛ, τους στόχους της ομάδας και όχι μόνο… (video)

O Μ. Ηλία στο TS για την κόκκινη της ΑΕΛ, τους στόχους της ομάδας και όχι μόνο… (video)

Ο Μάριος Ηλία μπορεί να αγωνίστηκε για κάτι παραπάνω από 25΄ στο «ντέρμπι» με την ΑΕΚ, αλλά από την πλευρά του δεν κατάφερε να βοηθήσει την ΑΕΛ, για να φτάσει στο τέρμα της ισοφάρισης μέσα στην «ΑΕΚ Αρένα». Σημαντικό ρόλο έπαιξε και η κόκκινη των φιλοξενούμενων, αλλά και η εμφάνιση που δεν ήταν και η καλύτερη για τους «λέοντες».

Ο νεαρός επιθετικός της ΑΕΛ, μίλησε μπροστά στην κάμερα του Themasports.com,λέγοντας τα εξής… «Το ΑΕΚ – ΑΕΛ είναι πάντα ντέρμπι, όλα τα αποτελέσματα είναι πιθανά, φέτος το πήρε η ΑΕΚ αφού σκόραρε, εμείς προσπαθήσαμε, αλλά δεν τα καταφέραμε»…

Τα υπόλοιπα στοvideo που ακολουθεί:


Διαβάστε Περισσότερα στο: Themasports.com

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Νέος κύκλος επαφών της Ολγκίν στις Βρυξέλλες για το Κυπριακό

Νέος κύκλος επαφών της Ολγκίν στις Βρυξέλλες για το Κυπριακό

Οι Βρυξέλλες είναι ο επόμενος σταθμός της περιοδείας της προσωπικής απεσταλμένης του Γενικού Γραμματέα των Ηνωμένων Εθνών για το Κυπριακό.

BEST OF TOTHEMAONLINE