ΑΙΧΜΗΡΗ ανάρτηση απο Λευκαρίτη – Η εικόνα με ΑΕΚτζήδες που τον εξόργισε
Την ώρα που ξεκινούσε το παιχνίδι της Petrolina ΑΕΚ με τη Σάσαρι στο «Κίτιον» ο πρόεδρος της ομάδας, Ανδρέας Λευκαρίτης, ανάρτησε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης φωτογραφία από την κερκίδα και με το εξής μήνυμα:



