«Αδειάζουν τους κάδους και αφήνουν τα σκουπίδια πίσω»: Ξέσπασμα δημότη στην Έγκωμη για τους σκουπιδιάρηδες - Φωτογραφία
Έντονη δυσαρέσκεια εκφράζει κάτοικος της Έγκωμης για τον τρόπο με τον οποίο γίνεται η αποκομιδή απορριμμάτων σε περιοχή της φοιτητούπολης, καταγγέλλοντας ότι για πολλοστή φορά παραμένουν σκουπίδια δίπλα από τους κάδους, παρά το γεγονός ότι τα απορριμματοφόρα περνούν κανονικά από το σημείο.



