Η Ελένη Μενεγάκη φωτογραφήθηκε με τον Κινγκ Κονγκ και την κόρη της στη Νάπολη, το φιλί με τον Ματέο Παντζόπουλο
Με τον Κινγκ Κονγκ και την κόρη της φωτογραφήθηκε η Ελένη Μενεγάκη στη Νάπολη και δημοσίευσε τα στιγμιότυπα στα social media, όπως έκανε και με το τρυφερό φιλί που έδωσε στον Ματέο Παντζόπουλο.



