Νέος κύκλος επαφών της Ολγκίν στις Βρυξέλλες για το Κυπριακό
Οι Βρυξέλλες είναι ο επόμενος σταθμός της περιοδείας της προσωπικής απεσταλμένης του Γενικού Γραμματέα των Ηνωμένων Εθνών για το Κυπριακό.

Ο Παναθηναικός μπορεί να ηττήθηκε από την Γαλατάσαραϊ, όμως η εικόνα του χαρακτηρίζεται θετική.
Αυτό τόνισε και στις δηλώσεις του στη Nova o Δημήτρης Κολοβός μετά το τέλος του παιχνιδιού.
Ακόμη μίλησε για το καλό κλίμα που υπάρχει στους Πρασίνους, αλλά και για τη βελτίωση που χρειάζεται το Τριφύλλι.
Ήμασταν ανταγωνιστικοί απέναντι σε μία πολύ καλή ομάδα, πως θα μπορούσαμε να είχαμε κερδίσει ή έστω να έχει έρθει ισοπαλία. Πιστεύω οτι χάσαμε ευκαιρίες και στο 2ο μέρος ήμασταν καλύτεροι. Αυτό κρατάμε. Βήμα, βήμα θέλουμε να βελτιωνόμαστε και να γινόμαστε καλύτεροι».
Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις




