Η τακτική αυτή ακολουθείται κάθε χρόνο, αναφέρει το Υπουργείο Παιδείας για τις απουσίες κατά τις κεντρικές εξετάσεις

Η τακτική αυτή ακολουθείται κάθε χρόνο, αναφέρει το Υπουργείο Παιδείας για τις απουσίες κατά τις κεντρικές εξετάσεις

Η τακτική αυτή ακολουθείται κάθε χρόνο και δεν είναι κάτι νέο, αναφέρει το Υπουργείο Παιδείας, Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας, σε σχέση με την εγκύκλιο την οποία εξέδωσε για το θέμα των απουσιών μαθητών/μαθητριών της Α’ Τάξης Λυκείου και Τεχνικών Σχολών κατά τη διεξαγωγή των Κεντρικών Εξετάσεων Τετραμήνων.

Σχολιάζοντας με δημοσιεύματα για την εγκύκλιο, την οποία εξέδωσε το Υπουργείο Παιδείας αναφέρει σε σημερινή του ανακοίνωση ότι «τα όσα αναγράφονται σ’ αυτή απορρέουν από τους περί Λειτουργίας των Δημόσιων Σχολείων Μέσης Εκπαίδευσης Κανονισμούς του 2017, οι οποίοι διέπουν, μεταξύ άλλων, και τη διεξαγωγή των εξετάσεων».

«Τίποτε λιγότερο και τίποτε περισσότερο δεν έχει περιληφθεί στην πιο πάνω εγκύκλιο», προσθέτει το Υπουργείο Παιδείας.

ΚΥΠΕ

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Τραγωδία με βρέφος: Τι διερευνά η Αστυνομία - «Ρίχνει φως» στα αίτια η νεκροτομή στο άτυχο αγοράκι

Τραγωδία με βρέφος: Τι διερευνά η Αστυνομία - «Ρίχνει φως» στα αίτια η νεκροτομή στο άτυχο αγοράκι

Υπόθεση αιφνίδιου θανάτου αγοριού μόλις 12 μηνών διερευνά η Αστυνομία στη Λεμεσό.