Νέος κύκλος επαφών της Ολγκίν στις Βρυξέλλες για το Κυπριακό
Οι Βρυξέλλες είναι ο επόμενος σταθμός της περιοδείας της προσωπικής απεσταλμένης του Γενικού Γραμματέα των Ηνωμένων Εθνών για το Κυπριακό.

Όπως μεταδίδεται από τα κατεχόμενα, στην σύσκεψη το πρωί στο «προεδρικό» συμμετείχαν 19 «δήμαρχοι», περιλαμβανομένων των μεγάλων πόλεων. Μετά την ενημέρωση και την αξιολόγηση, δεν έγιναν δηλώσεις.
Οι ενημερώσεις για το Βερολίνο και το Κυπριακό που είχε εξαγγείλει ο Μουσταφά Ακιντζί θα συνεχιστούν το απόγευμα σήμερα με τα τ/κ πολιτικά κόμματα εκτός «βουλής» ενώ αύριο πρωί στις 10 θα συναντηθεί με μη κυβερνητικές οργανώσεις και στις 10 το πρωί του Σαββάτου με τους «κοινοτάρχες».
ΑΠΟ ΚΥΠΕ
Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις




