Νέος κύκλος επαφών της Ολγκίν στις Βρυξέλλες για το Κυπριακό
Οι Βρυξέλλες είναι ο επόμενος σταθμός της περιοδείας της προσωπικής απεσταλμένης του Γενικού Γραμματέα των Ηνωμένων Εθνών για το Κυπριακό.
Όπως πληροφορείται το ΚΥΠΕ, η συνομιλία αυτή πιθανόν να γίνει και αύριο, το αργότερο μεθαύριο. Η επικοινωνία γίνεται κατόπιν πρωτοβουλίας της κ. Λουτ.
Σημειώνεται ότι η Ειδική Σύμβουλος του ΓΓ του ΟΗΕ είχε σήμερα τηλεφωνική επικοινωνία, κατόπιν δικής της πρωτοβουλίας, με τον Τ/κ ηγέτη, Μουσταφά Ακιντζί και όπως μεταδόθηκε από τα κατεχόμενα έγινε μια σύντομη αξιολόγηση της έκθεσης του ΓΓ προς το ΣΑ του ΟΗΕ για την ανανέωση της θητείας της ΟΥΝΦΙΚΥΠ και το αναμενόμενο σχετικό ψήφισμα.
Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις




