Κορωνοϊος: Νεκρός από τον φονικό ιό διευθυντής νοσοκομείου της Ουχάν

Κορωνοϊος: Νεκρός από τον φονικό ιό διευθυντής νοσοκομείου της Ουχάν

Η λίστα θυμάτων και νεκρών δεν έχουν τέλος απο τον κορωνοϊο.

Οπως φαίνεται το τελευταίο θύμα του φονικού ιού φαίνεται πως είναι διευθυντής νοσοκομείου ,Λιου Τζιμίνγκ, στην Ουχάν, ο οποίος και είχε νοσήσει από τον ιό.

Είναι ο πρώτος διευθυντής νοσοκομείου που χάνει τη ζωή του στη μάχη κατά του κοροναϊού.

Λίγες μέρες πριν κυκλοφόρησε και η είδηση για τον θάνατο 59χρονης νοσοκόμας στο ίδιο ακριβώς ιατρικό κέντρο.

Ο Κινέζος πρόεδρος, Σι Τζινπίνγκ, ήταν ενήμερος για τον κορωνοϊο δύο εβδομάδες πριν το αναγνωρίσει δημοσίως. 

 

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Κυπριακό: Καθοριστική για πολυμερής διάσκεψη η συνάντηση Γκουτέρες - Ολγκίν

Κυπριακό: Καθοριστική για πολυμερής διάσκεψη η συνάντηση Γκουτέρες - Ολγκίν

Καθοριστική για τη σύγκληση της νέας πολυμερούς διάσκεψης για το Κυπριακό, θεωρείται η επικείμενη συνάντηση του Γενικού Γραμματέα των Ηνωμένων Εθνών με την Προσωπική Απεσταλμένη του, Μαρία Άνχελα Ολγκίν, στη Νέα Υόρκη.

BEST OF TOTHEMAONLINE