Επαναπατρίστηκαν δύο Ελληνες που επέβαιναν στο Diamond Princess

Επαναπατρίστηκαν δύο Ελληνες που επέβαιναν στο Diamond Princess

Επαναπατρίστηκαν οι δύο Ελληνες που επέβαιναν στο κρουαζιερόπλοιο Diamond Princess, σύμφωνα με ανάρτηση στο Twitter του Έλληνα Υπουργείου Εξωτερικών.

 

 
"Δύο Ελληνες πολίτες που επέβαιναν στο πλοίο Diamond Princess επαναπατρίστηκαν σήμερα μέσω Ιταλίας, στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Μηχανισμού Πολιτικής Προστασίας", σημειώνεται στο σχετικό tweet.

"Ευχαριστούμε το ιταλικό Υπουργείο Εξωτερικών, το προσωπικό των ελληνικών πρεσβειών σε Πεκίνο και Τόκυο για τις προσπάθειες για την ασφαλή επιστροφή Ελλήνων πολιτών από Κίνα και Ιαπωνία".

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Κυπριακό: Καθοριστική για πολυμερής διάσκεψη η συνάντηση Γκουτέρες - Ολγκίν

Κυπριακό: Καθοριστική για πολυμερής διάσκεψη η συνάντηση Γκουτέρες - Ολγκίν

Καθοριστική για τη σύγκληση της νέας πολυμερούς διάσκεψης για το Κυπριακό, θεωρείται η επικείμενη συνάντηση του Γενικού Γραμματέα των Ηνωμένων Εθνών με την Προσωπική Απεσταλμένη του, Μαρία Άνχελα Ολγκίν, στη Νέα Υόρκη.

BEST OF TOTHEMAONLINE