Τo πρώτο επιβεβαιωμένο κρούσμα COVID19 στο προσωπικό του ΝΑΤΟ

Τo πρώτο επιβεβαιωμένο κρούσμα COVID19 στο προσωπικό του ΝΑΤΟ

"Μπορούμε να επιβεβαιώσουμε ότι ένα μέλος του προσωπικού του ΝΑΤΟ που εργάζεται στα κεντρικά γραφεία του ΝΑΤΟ στις Βρυξέλλες βρέθηκε θετικός στον COVID-19", ανακοίνωσε σήμερα ο Γενικός Γραμματέας του ΝΑΤΟ. 

Όπως σημειώνει ο ΓΓ. Γενς Στόλτεμπερκ, "ο υπάλληλος είχε επιστρέψει από διακοπές στη βόρεια Ιταλία, αισθάνθηκε αδιαθεσία στο τέλος της περασμένης εβδομάδας και εξετάστηκε εξαιτίας της εμφάνισης συμπτωμάτων που μοιάζουν με πυρετό".

"Ο υπάλληλος βρίσκεται σήμερα στο σπίτι με αυτοαπομόνωση", διευκρινίζει. "Μέσα σε λίγα λεπτά από τη λήψη του αποτελέσματος, ενημερώθηκαν όλοι οι άμεσοι συνεργάτες του. Όλοι εργάζονταν από το σπίτι στο τέλος της περασμένης εβδομάδας και συνεχίζουν να το κάνουν", σημειώνει ο ΓΓ.

"Όλο το προσωπικό του αρχηγείου του ΝΑΤΟ ενημερώθηκε επίσης για την επιβεβαιωμένη υπόθεση. Το ΝΑΤΟ συνεχίζει να παρακολουθεί συνεχώς την κατάσταση και να λαμβάνει όλα τα απαραίτητα μέτρα", καταλήγει.

Από ΚΥΠΕ 

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

VIDEO - Δολοφονία 22χρονου φοιτητή: Γνωρίστηκαν μέρες πριν τον φόνο, τον παρέσυρε με πρόσχημα δουλειά - Ποιο το «κλειδί» της υπόθεσης

VIDEO - Δολοφονία 22χρονου φοιτητή: Γνωρίστηκαν μέρες πριν τον φόνο, τον παρέσυρε με πρόσχημα δουλειά - Ποιο το «κλειδί» της υπόθεσης

Το κινητό τηλέφωνο του θύματος φαίνεται πως αποτέλεσε το κρίσιμο στοιχείο που οδήγησε στην ταυτοποίηση και τελικά στην «αποκάλυψη» του καθ’ ομολογία δράστη στην υπόθεση της δολοφονίας του 22χρονου Sahruar Ahmed Emon, φοιτητή από το Μπαγκλαντές, τα ίχνη του οποίου είχαν εξαφανιστεί από τις 12 Ιουνίου.