ΚΥΠΡΟΣ - ΚΟΡΩΝΟΪΟΣ: Θετικές εξελίξεις - Στό σπίτι τους ο οδηγός ταξί και η σύζυγος του μετά την αποθεραπεία

ΚΥΠΡΟΣ - ΚΟΡΩΝΟΪΟΣ:  Θετικές εξελίξεις - Στό σπίτι τους ο οδηγός ταξί και η σύζυγος του μετά την αποθεραπεία

Στό σπίτι τους την Παρασκευή (20/03), επέστρεψαν ο οδηγός ταξί και η σύζυγος του μετά την αποθεραπεία τους από τον κορωνοιό.


Συγκεκριμένα, εξιτήριο πήραν οι δύο ασθενείς από την Πάφο που νοσηλεύονταν με κορωνοϊό στο Γενικό Νοσοκομείο Αμμοχώστου που λειτουργεί ως Νοσοκομείο Αναφοράς.

Σύμφωνα με πληροφορίες από το ΚΥΠΕ, πρόκειται για τον οδηγό ταξί και τη σύζυγο του που ήταν επιβεβαιωμένα κρούσματα κορωνοϊού. Οι δύο τους (ο κ. Αντώνης και η κ. Αφρούλα) πήραν εξιτήριο και επέστρεψαν  στην Πάφο στο σπίτι τους.

Πληροφορίες του ΚΥΠΕ αναφέρουν ότι ύστερα από διπλές εξετάσεις που διενεργήθηκαν, διαπιστώθηκε ότι οι δύο ασθενείς είναι πλέον αρνητικοί στον κορωνοϊό και σήμερα έλαβαν  εξιτήριο και επιστρέψουν σπίτι τους.

Το εξιτήριο του ζεύγος από την Πάφο δίδει μηνύματα ελπίδας. 

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Νέα βήματα στο Κυπριακό μετά την ενημέρωση Ολγκίν στον Γκουτέρες - Στο επίκεντρο οι επαφές σε Κύπρο, Ελλάδα και Τουρκία

Νέα βήματα στο Κυπριακό μετά την ενημέρωση Ολγκίν στον Γκουτέρες - Στο επίκεντρο οι επαφές σε Κύπρο, Ελλάδα και Τουρκία

Για τα αποτελέσματα των επαφών της σε Λευκωσία, Αθήνα και Άγκυρα, ενημέρωσε τον Γενικό Γραμματέα των Ηνωμένων Εθνών, η προσωπική απεσταλμένη του για το Κυπριακό, Μαρία Άνχελα Ολγκίν.

BEST OF TOTHEMAONLINE