Νέος κύκλος επαφών της Ολγκίν στις Βρυξέλλες για το Κυπριακό
Οι Βρυξέλλες είναι ο επόμενος σταθμός της περιοδείας της προσωπικής απεσταλμένης του Γενικού Γραμματέα των Ηνωμένων Εθνών για το Κυπριακό.

Αυτούσια η ανακοίνωση:
Η ομάδα μας ενημερώνει ότι μετά τον έλεγχο που πραγματοποιήθηκε για τον COVID-19 σε ποδοσφαιριστές και το προσωπικό της ομάδας μας, 13 ποδοσφαιριστές και 4 άτομα του προσωπικού βρέθηκαν θετικοί στον ιό.
Οι προπονήσεις έχουν αναβληθεί μέχρι να ολοκληρωθούν οι απαραίτητες διαδικασίες που προνοούνται από το Πρωτόκολλο.
Το Σωματείο μας παραμένει σε συνεχή επικοινωνία με το αρμόδιο τμήμα της Ομοσπονδίας και του Υπουργείου Υγείας.
Ευχαριστούμε όλους τους εμπλεκόμενους για την άμεση βοήθειά τους έτσι ώστε να ολοκληρωθούν όλες οι απαραίτητες διαδικασίες του Πρωτοκόλλου εντός και εκτός γηπέδου.
Μένουμε δυνατοί.
Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις




