Συνολικά 62 ασθενείς με κορωνοϊό νοσηλεύονται στο Γενικό Νοσοκομείο Αμμοχώστου, 100 άτομα στο Eden Resort

Συνολικά 62 ασθενείς με κορωνοϊό νοσηλεύονται στο Γενικό Νοσοκομείο Αμμοχώστου, 100 άτομα στο Eden Resort

Συνολικά 62 ασθενείς με κορωνοϊό νοσηλεύονται σήμερα στο Γενικό Νοσοκομείο Αμμοχώστου, το οποίο λειτουργεί ως Νοσοκομείο Αναφοράς. 

Από τους 62 ασθενείς που νοσηλεύονται στο Νοσοκομείο, οι έξι βρίσκονται στη Μονάδα Αυξημένης Φροντίδας, αφού χρειάζονται πιο στενή παρακολούθηση.
 
Σύμφωνα με τους θεράποντες ιατρούς η γενική κατάσταση ορισμένων από τα άτομα που νοσηλεύονται είναι σοβαρή και ορισμένων άλλων κρίνεται ως κρίσιμη.
 
Στο Κέντρο Αποκατάστασης Eden Resort, στην Τερσεφάνου, φιλοξενούνται 100 πρόσωπα, τα οποία θα παραμείνουν μέχρι την πλήρη αρνητικοποίησή τους.

ΠΗΓΗ: Από ΚΥΠΕ

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Μήνυμα Λετυμπιώτη σε Άγκυρα: «Ξεχάστε τα δύο κράτη» – Πότε ανάβει πράσινο για την κρίσιμη διάσκεψη

Μήνυμα Λετυμπιώτη σε Άγκυρα: «Ξεχάστε τα δύο κράτη» – Πότε ανάβει πράσινο για την κρίσιμη διάσκεψη

Στην τελική ευθεία για τη σύγκληση μιας άτυπης πολυμερούς διάσκεψης φαίνεται πως εισέρχεται το Κυπριακό, με τον Κυβερνητικό Εκπρόσωπο, Κωνσταντίνο Λετυμπιώτη, να προσδιορίζει χρονικά το ορόσημο των εξελίξεων.