Καμπανάκι από Μέρκελ: Οι πιο δύσκολοι μήνες της πανδημίας είναι ακόμα μπροστά μας

Καμπανάκι από Μέρκελ: Οι πιο δύσκολοι μήνες της πανδημίας είναι ακόμα μπροστά μας

Δεν είναι ακόμα δυνατή η λήξη συναγερμού για τον κορωνοϊό, όπως ξεκαθάρισε η Γερμανίδα καγκελάριος Άνγκελα Μέρκελ.

Οι πιο δύσκολοι μήνες έρχονται, τόνισε η Μέρκελ, ενώ η Γερμανία παραμένει σε lockdown λόγω του κορονοϊού.  

«Φυσικά και έχουμε τους πιο δύσκολους μήνες της πανδημίας ακόμα μπροστά μας - νομίζω ότι αυτό μπορούμε να το υποθέσουμε. Ωστόσο, αυτό συνδυάζεται και με λίγη ελπίδα λόγω των εμβολίων που είναι τώρα διαθέσιμα», δήλωσε η Μέρκελ σε κλειστή συνάντηση των βουλευτών της Χριστιανοκοινωνικής Ένωσης (CSU) στο ομοσπονδιακό κοινοβούλιο (Bundestag), όπως μεταδίδει το ΑΜΠΕ.

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Μήνυμα Λετυμπιώτη σε Άγκυρα: «Ξεχάστε τα δύο κράτη» – Πότε ανάβει πράσινο για την κρίσιμη διάσκεψη

Μήνυμα Λετυμπιώτη σε Άγκυρα: «Ξεχάστε τα δύο κράτη» – Πότε ανάβει πράσινο για την κρίσιμη διάσκεψη

Στην τελική ευθεία για τη σύγκληση μιας άτυπης πολυμερούς διάσκεψης φαίνεται πως εισέρχεται το Κυπριακό, με τον Κυβερνητικό Εκπρόσωπο, Κωνσταντίνο Λετυμπιώτη, να προσδιορίζει χρονικά το ορόσημο των εξελίξεων.