Μειώθηκαν στους 49 οι ασθενείς με κορωνοϊό που νοσηλεύονται στο ΓΝ Αμμοχώστου

Μειώθηκαν στους 49 οι ασθενείς με κορωνοϊό που νοσηλεύονται στο ΓΝ Αμμοχώστου

Μειώθηκαν στους 49 οι ασθενείς με κορωνοϊό που νοσηλεύονται σήμερα Τετάρτη στο Γενικό Νοσοκομείο Αμμοχώστου, το οποίο λειτουργεί ως Νοσοκομείο Αναφοράς για την Covid-19.

 
Από τους 49 ασθενείς που νοσηλεύονται στο Νοσοκομείο, οι τέσσερις βρίσκονται στη Μονάδα Αυξημένης Φροντίδας, καθώς χρήζουν πιο στενής παρακολούθησης.
 
Στο Νοσοκομείο νοσηλεύονται 2 άτομα από Ιδρύματα, ενώ 19 ασθενείς είναι κλινήρεις.

Στο Κέντρο Αποκατάστασης Eden Resort, στην Τερσεφάνου, φιλοξενούνται 25 πρόσωπα, τα οποία θα παραμείνουν μέχρι την πλήρη αρνητικοποίησή τους.

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Κυπριακό: Καθοριστική για πολυμερής διάσκεψη η συνάντηση Γκουτέρες - Ολγκίν

Κυπριακό: Καθοριστική για πολυμερής διάσκεψη η συνάντηση Γκουτέρες - Ολγκίν

Καθοριστική για τη σύγκληση της νέας πολυμερούς διάσκεψης για το Κυπριακό, θεωρείται η επικείμενη συνάντηση του Γενικού Γραμματέα των Ηνωμένων Εθνών με την Προσωπική Απεσταλμένη του, Μαρία Άνχελα Ολγκίν, στη Νέα Υόρκη.

BEST OF TOTHEMAONLINE