Μειώθηκαν στους 49 οι ασθενείς με κορωνοϊό που νοσηλεύονται στο ΓΝ Αμμοχώστου

Μειώθηκαν στους 49 οι ασθενείς με κορωνοϊό που νοσηλεύονται στο ΓΝ Αμμοχώστου

Μειώθηκαν στους 49 οι ασθενείς με κορωνοϊό που νοσηλεύονται σήμερα Τετάρτη στο Γενικό Νοσοκομείο Αμμοχώστου, το οποίο λειτουργεί ως Νοσοκομείο Αναφοράς για την Covid-19.

 
Από τους 49 ασθενείς που νοσηλεύονται στο Νοσοκομείο, οι τέσσερις βρίσκονται στη Μονάδα Αυξημένης Φροντίδας, καθώς χρήζουν πιο στενής παρακολούθησης.
 
Στο Νοσοκομείο νοσηλεύονται 2 άτομα από Ιδρύματα, ενώ 19 ασθενείς είναι κλινήρεις.

Στο Κέντρο Αποκατάστασης Eden Resort, στην Τερσεφάνου, φιλοξενούνται 25 πρόσωπα, τα οποία θα παραμείνουν μέχρι την πλήρη αρνητικοποίησή τους.

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Αγία Νάπα: Βρήκαν 53χρονο βαριά τραυματισμένο στη μέση του δρόμου – Δίνει μάχη για τη ζωή του

Αγία Νάπα: Βρήκαν 53χρονο βαριά τραυματισμένο στη μέση του δρόμου – Δίνει μάχη για τη ζωή του

Διασωληνωμένος σε κρίσιμη κατάσταση νοσηλεύεται στο Γενικό Νοσοκομείο Λευκωσίας, άνδρας ηλικίας 53 ετών, ο οποίος τραυματίστηκε κάτω από συνθήκες που διερευνώνται.

BEST OF TOTHEMAONLINE