Κύπρος - Κορωνοϊος: Η κατάσταση στα νοσοκομεία μετά την έξαρση

Κύπρος - Κορωνοϊος: Η κατάσταση στα νοσοκομεία μετά την έξαρση

Συνολικά, στα νοσηλευτήρια του ΟΚΥπΥ νοσηλεύονται 80 ασθενείς της νόσου COVID-19, εκ των οποίων οι 17 σε σοβαρή κατάσταση ή σε συνθήκες ΜΑΦ.

Από τους 17 ασθενείς που είναι κρίσιμα, οι 11 είναι διασωληνωμένοι, οι δύο νοσηλεύονται σε Μονάδα Εντατικής Θεραπείας εκτός αναπνευστήρα και τέσσερις σε Μονάδα Αυξημένης Φροντίδας.

Αναλυτικά η κατάσταση στα νοσηλευτήρια είναι η ακόλουθη:

Νοσηλευτήριο

Θάλαμος

Αριθμός Ασθενών

Αμμοχώστου (21 ασθενείς)

Θάλαμος COVID

21

Λευκωσίας

(23 ασθενείς)

Μονάδα Εντατικής Θεραπείας

13 (2 εκτός αναπνευστήρα)

Θάλαμος COVID

9

Μονάδα Αυξημένης Φροντίδας

1

Λεμεσού

(36 ασθενείς)

Θάλαμος COVID

33

Μονάδα Αυξημένης Φροντίδας

3

 

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Νέος κύκλος επαφών της Ολγκίν στις Βρυξέλλες για το Κυπριακό

Νέος κύκλος επαφών της Ολγκίν στις Βρυξέλλες για το Κυπριακό

Οι Βρυξέλλες είναι ο επόμενος σταθμός της περιοδείας της προσωπικής απεσταλμένης του Γενικού Γραμματέα των Ηνωμένων Εθνών για το Κυπριακό.

BEST OF TOTHEMAONLINE