Στους 21 οι ασθενείς με κορωνοϊό που νοσηλεύονται στο ΓΝ Αμμοχώστου

Στους 21 οι ασθενείς με κορωνοϊό που νοσηλεύονται στο ΓΝ Αμμοχώστου

Στους 21 ανέρχονται οι ασθενείς με κορωνοϊό που νοσηλεύονται σήμερα Κυριακή στο Γενικό Νοσοκομείο Αμμοχώστου, το οποίο λειτουργεί ως Νοσοκομείο Αναφοράς.

 
Από τους 21 ασθενείς, οι τέσσερις βρίσκονται στη Μονάδα Αυξημένης Φροντίδας, καθώς χρήζουν πιο στενής παρακολούθησης, ενώ 6 άτομα είναι κλινήρη.

Στο Κέντρο Αποκατάστασης Eden Resort, στην Τερσεφάνου, φιλοξενούνται 7 πρόσωπα, τα οποία θα παραμείνουν μέχρι την πλήρη αρνητικοποίησή τους.

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Νέος κύκλος επαφών της Ολγκίν στις Βρυξέλλες για το Κυπριακό

Νέος κύκλος επαφών της Ολγκίν στις Βρυξέλλες για το Κυπριακό

Οι Βρυξέλλες είναι ο επόμενος σταθμός της περιοδείας της προσωπικής απεσταλμένης του Γενικού Γραμματέα των Ηνωμένων Εθνών για το Κυπριακό.