Στους 21 οι ασθενείς με κορωνοϊό που νοσηλεύονται στο ΓΝ Αμμοχώστου

Στους 21 οι ασθενείς με κορωνοϊό που νοσηλεύονται στο ΓΝ Αμμοχώστου

Στους 21 ανέρχονται οι ασθενείς με κορωνοϊό που νοσηλεύονται σήμερα Κυριακή στο Γενικό Νοσοκομείο Αμμοχώστου, το οποίο λειτουργεί ως Νοσοκομείο Αναφοράς.

 
Από τους 21 ασθενείς, οι τέσσερις βρίσκονται στη Μονάδα Αυξημένης Φροντίδας, καθώς χρήζουν πιο στενής παρακολούθησης, ενώ 6 άτομα είναι κλινήρη.

Στο Κέντρο Αποκατάστασης Eden Resort, στην Τερσεφάνου, φιλοξενούνται 7 πρόσωπα, τα οποία θα παραμείνουν μέχρι την πλήρη αρνητικοποίησή τους.

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Τραγωδία στη Λεμεσό: Ανασύρθηκε αναίσθητος από τη θάλασσα 57χρονος

Τραγωδία στη Λεμεσό: Ανασύρθηκε αναίσθητος από τη θάλασσα 57χρονος

Τραγική κατάληξη είχε πρωινό μπάνιο στη θάλασσα για 57χρονο, ο οποίος ανασύρθηκε νεκρός από το νερό.

BEST OF TOTHEMAONLINE