Κύπρος: 17χρονος νοσηλεύεται με κορωνοϊό - «Όλοι είμαστε ευάλωτοι στον ιό, είτε έχουμε είτε δεν έχουμε υποκείμενα νοσήματα»

Κύπρος: 17χρονος νοσηλεύεται με κορωνοϊό - «Όλοι είμαστε ευάλωτοι στον ιό, είτε έχουμε είτε δεν έχουμε υποκείμενα νοσήματα»

17 ετών σήμερα Τρίτη 9 Μάρτιου, ο μικρότερος ασθενής στο Νοσοκομείο Αναφοράς Αμμοχώστου. Σύμφωνα με  Επιστημονική Διευθύντρια του Γενικού Νοσοκομείου Αμμοχώστου, Αμαλία Χατζηγιάννη 17χρονος χωρίς υποκείμενα νοσήματα παρουσιάζει στοιχεία πνευμονίας.

Σε τηλεφωνική παρέμβαση σήμερα στην εκπομπή Πρωτοσέλιδο η κ. Χατζηγιάννη  ανέφερε ότι «όλοι είμαστε ευάλωτοι στον ιό, είτε έχουμε είτε δεν έχουμε υποκείμενα νοσήματα».

Σύμφωνα με τα τελευταία δεδομένα αυτή τη στιγμή νοσηλεύονται 70 ασθενείς με κορωνοϊό, με τρεις από αυτούς να βρίσκονται στη Μονάδα Αυξημένης Φροντίδας. Τις τελευταίες ημέρες κατά μέσο όσο γίνονται 10 εισαγωγές την ημέρα. Η κ. Χατζηγιάννη επισήμανε ότι στόχος είναι να μην πιεστούν τα νοσηλευτήρια.

Ο 33χρονος που ήταν μέχρι χθες ο νεότερος ασθενής πήρε εξιτήριο, σύμφωνα με την Επιστημονική Διευθύντρια του Γενικού Νοσοκομείου Αμμοχώστου.

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Μήνυμα Λετυμπιώτη σε Άγκυρα: «Ξεχάστε τα δύο κράτη» – Πότε ανάβει πράσινο για την κρίσιμη διάσκεψη

Μήνυμα Λετυμπιώτη σε Άγκυρα: «Ξεχάστε τα δύο κράτη» – Πότε ανάβει πράσινο για την κρίσιμη διάσκεψη

Στην τελική ευθεία για τη σύγκληση μιας άτυπης πολυμερούς διάσκεψης φαίνεται πως εισέρχεται το Κυπριακό, με τον Κυβερνητικό Εκπρόσωπο, Κωνσταντίνο Λετυμπιώτη, να προσδιορίζει χρονικά το ορόσημο των εξελίξεων.