Τα λένε μέσω τηλεδιάσκεψης τα μέλη της επιστημονικής ομάδας - Σε πρώτο πλάνο Λεμεσός και AstraZeneca

Τα λένε μέσω τηλεδιάσκεψης τα μέλη της επιστημονικής ομάδας - Σε πρώτο πλάνο Λεμεσός και AstraZeneca

Τηλεδιάσκεψη θα έχουν απόψε στις 7 η ώρα, τα μέλη της Συμβουλευτικής Επιστημονικής Επιτροπής για να εκφράσουν τις απόψεις τους για την κατάσταση με την πανδημία, όπως εξελίσσεται στην Κύπρο.

 
Οι επιδημιολόγοι θα συζητήσουν την πίεση που δέχεται το σύστημα υγείας, την ανησυχητική τάση που παρατηρείται στη Λεμεσό, τις νέες χαλαρώσεις που άρχισαν να εφαρμόζονται από σήμερα, καθώς και το θέμα ανοίγματος των σχολείων για τους μαθητές Γυμνασίων.
 
Θα συζητηθεί επίσης και η αναβολή των εμβολιασμών με το εμβόλιο της AstraZeneca εν αναμονή γνωμοδότησης από την αρμόδια επιτροπή του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Φαρμάκων.

ΠΗΓΗ: ΚΥΠΕ

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Μήνυμα Λετυμπιώτη σε Άγκυρα: «Ξεχάστε τα δύο κράτη» – Πότε ανάβει πράσινο για την κρίσιμη διάσκεψη

Μήνυμα Λετυμπιώτη σε Άγκυρα: «Ξεχάστε τα δύο κράτη» – Πότε ανάβει πράσινο για την κρίσιμη διάσκεψη

Στην τελική ευθεία για τη σύγκληση μιας άτυπης πολυμερούς διάσκεψης φαίνεται πως εισέρχεται το Κυπριακό, με τον Κυβερνητικό Εκπρόσωπο, Κωνσταντίνο Λετυμπιώτη, να προσδιορίζει χρονικά το ορόσημο των εξελίξεων.